Našim zákazníkům nabízíme i RYCHLOSERVIS MOBILŮ a TABLETŮ a Notebooků domluvit přednostní RYCHLOOPRAVU na počkání.
Tablet nebo mobil lze zaslat poštou na opravu, nebo my objednáme u přepravní společností svoz zařízení od vás k mám. Zařízení bude po opravě a zaplacení zasláno přepravní službou za celkový poplatek 200,- Kč.
Pokud jste v katalogu nenašli požadovanou opravu napište nám e-mail: telefony@mobilnisvetsro.cz, uvedeny jsou pouze nejčastější opravy, ale opravujeme veškeré mobily prodávané v ČR.
Jedná se převážně o mobilní zařízení značek:
- ASUS, ACER , ALCATEL , ALIGATOR
- APPLE iPhone iPad MacBook
- BLACKBERRY, Doogee
- CAT Caterepillar , GSMART
- HUAWEI , HONOR , HTC
- LENOVO , LG, iGet, POCO, RealMi
- NOKIA , MICROSOFT , MOTOROLA
- PRESTIGIO, myPhone, OnePlus
- SAMSUNG , SONY , SONY ERICSSON
- XIAOMI , ZOPO , ZTE, Vivo, Vodafone
Informační povinnost při vzniku sporu
Podle § 14 odst. (2) ZOS „v případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.“
Trvalým nosičem dat je jakýkoli nástroj, který umožňuje spotřebiteli nebo obchodníkovi ukládat informace určené jemu osobně, a to způsobem vhodným pro jejich budoucí použití, po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněném stavu. V praxi se bude jednat především o elektronickou poštu.
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2 – Nové Město
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz